Inicio - Fundación Fiambre

La fundación Fiambre busca mejorar las condiciones de vida de niños y jóvenes de escasos recursos.

OVERVIEW

The domain fundacionfiambre.org currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have parsed zero pages within the website fundacionfiambre.org and found one website referring to fundacionfiambre.org. We were able to find two contacts and locations for fundacionfiambre.org to help you communicate with them. The domain fundacionfiambre.org has been on the internet for one thousand one hundred and twenty-six weeks, twenty-nine days, twenty-three hours, and fifty-nine minutes.
Feb 2003

FUNDACIONFIAMBRE.ORG TRAFFIC

The domain fundacionfiambre.org has seen diverging quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for fundacionfiambre.org

Traffic ranking (by month) for fundacionfiambre.org

Traffic ranking by day of the week for fundacionfiambre.org

FUNDACIONFIAMBRE.ORG HISTORY

The domain fundacionfiambre.org was began on on February 19, 2003. It is now one thousand one hundred and twenty-six weeks, twenty-nine days, twenty-three hours, and fifty-nine minutes old.
February

WEBSITE PERIOD

LINKS TO FUNDACIONFIAMBRE.ORG

WHAT DOES FUNDACIONFIAMBRE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacionfiambre.org Mobile Screenshot of fundacionfiambre.org Tablet Screenshot of fundacionfiambre.org

fundacion fiambre

Carrera 13 No. 26-45 Oficina 1

Bogota, Cundinamarca, 0000

Network Solutions, LLC.

13200 Woodland Park Drive

Herndon, VA, 20171-3025

US

FUNDACIONFIAMBRE.ORG SERVER

I identified that a lone page on fundacionfiambre.org took three thousand four hundred and thirty-nine milliseconds to download. We detected a SSL certificate, so therefore our parsers consider fundacionfiambre.org secure.
107.180.59.131

ns-1358.awsdns-41.org
ns-176.awsdns-22.com
ns-607.awsdns-11.net
ns-1923.awsdns-48.co.uk

We observed that this domain is operating the Apache operating system.

Inicio - Fundación Fiambre

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain fundacionfiambre.org states the following, "Con tus donaciones, podemos continuar alimentando a estos niños de manera digna." I analyzed that the webpage said " Ir a donaciones de alimentos." They also stated " Un mediodía de 1997, dos de las actuales voluntarias de la FUNDACION FIAMBRE se encontraban trabajando en un programa de capacitación para las madres del barrio La Capilla, y vieron a un niñito que apenas alcanzaba a mirarlas por la ventana de la habitación. Al ver sus ojitos curiosos le preguntaron si ya había almorzado y el niño respondió. Desde hace más de 15 años."

SEE OTHER WEB SITES

Fundación de Iniciativas de Acción Social

2015 Fundación Iniciativas de Acción Social. Todos los derechos reservados AVISO LEGAL.

-- Fundacion FICC -- Inicio

Bogotá - Colombia 28 de Marzo de 2018. Impulsamos y fomentamos el desarrollo integral sostenible y la prosperidad de la nación colombiana, a través, de la gestión de proyectos e iniciativas en el sector de la ciencia, la salud, la educación, el ambiente, la cultura, el deporte, la recreación y el turismo. Entendida como el amor a la nación colombiana como fuente de inspiración y motivación para nuestro quehacer corporativo.

Fidah Fundacion Internacional para la Difusion de las Artes y Humanidades

Fundacio n Internacional para la Difusio n de las Artes y Humanidades.

Fundación Iberoamericana para el Desarrollo - FIDE

25 Años de Cooperación de España con Perú. La semana de la Cooperación de España en Perú, del 3 al 8 de Septiembre, tuvo lugar en el Centro Cultural de España en Lima. El encuentro fue inaugurado por el embajador de España Juan Carlos Sánchez Alonso, y por el director ejecutivo de APCI-Agencia Peruana de Cooperación Internacional, Luis Olivera. Asistieron personal de la AECID, de las ONGD y empresas españolas. Fondo de microcréditos en España para combatir el desempleo.